Subject: Sofia Maškova kutsetegevuse statistiline aruanne
From: Sofia Maškova <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 30 Jan 2024 16:14:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
Eesti keele - vene keele:
Tõlgete arv: 1308
Ärakirja/väljatrüki kinnitamiste arv: 1022

Tervitades,
Sofia

On Tue, 23 Jan 2024 11:40:50 +0200, Rina Sillandi <[email-masked]>
wrote:

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa
ning ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

--
Sofia Maškova
Eesti keele - vene keele vandetõlk
+372 5640 189